Mijn eerste ATC/My first ATC


ATC staat voor Artist Trading Card. Het formaat is 6,4 x 8,9 cm. Meer over deze kaartjes is te lezen in Wikipedia. Dit kaartje heeft achtergrondstempels van Het Kruidvat. Het jongetje is gekopieerd van een oude ansichtkaart. Het inkleuren heb ik gedaan met Karisma potloden./This my first ATC, I used stamps which I bought in a drugstore, the little boy comes from an old postcard. I used pencils for the coloring. I like to make this card my first entry for the Wednesday Stamper challenge.

6 opmerkingen:

  1. Wederom nog nooit van gehoord, ben ik heb dan ook al een tijdje niet zoveel meer met het maken van kaarten. (Ik heb mijn handen vol aan andere hobbies) Maar uh, ga je ze nu ook ruilen met andere makers?

    Groetjes kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik begreep dat ruilen de bedoeling is van die kaartjes, maar maken is natuurlijk nog veel leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LEUK!!! Je kunt je permalink vinden in de datum/tijd onderan je artikeltje, als je daar op gaat staan en dan met je rechter muis klikt en dan kiest voor kopieren, heb je de permalink, deze hoeft je alleen even te plakken in je commentaar op de desbetreffende blog. Hoop dat het zo duidelijk is, zo niet laat maar even weten. Groetejs Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. that's a sweet card! i wish i could fly and love the idea with the balloons :)

    BeantwoordenVerwijderen